Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Äntligen lov!!!!!

Av caroline andersson - 18 februari 2011 19:23

Hellu!<3

 

Idag var det den sissta dan i skolan innan lovetXD idag har vi inte gjort nästan något tråkigt alls, vi har sett på twilightXDXD Det är den bästa filmen som finns i hela världen... sen har vi bara städat och tömt ut hela klassrummet för att golvet ska göras v. så det var den bästa skoldagen i hela mitt liv!!! sen kom jag hem och fikade satt vid datorn och lite sånt:P sen åkte jag till stallet och red min lilla älskling Salut.... efter det åkde vi till brusesskog för att gå ut med smilla (hunden). Allt det tog hela dan. När vi kom hem  var jag JÄTTE hungrig!! Det blev hambörjare. Och nu sitter jag här vid datorn och skriver om dagen..=) Nu ska jag nog se på letsdance om ungefär tjugo min. vi syns sen '

 

 

 

                        Bye!!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline andersson - 21 februari 2011 09:51

Heey!

Av caroline andersson - 16 februari 2011 14:09

Heey heey!   Nu har jag precis kommigt hem från skolan.. Idag var det den tråkigaste skoldan på hela året. Först började det med att vi skulle läsa , sen samlades vi och gick igenom dan, efter rasten hade vi högläsning:@. mm såklart så skulle vi ...

Av caroline andersson - 15 februari 2011 21:39

Heey heey!   Hela förra veckan höll vi på med nationellaprov=( vissa var lätta och vissa svåra men as tråkiga.. Igår på allahjärtansdag fick vi chilehjärtan=) Mumms! dem var jätte goda. Sedan hade vi slöjd, engelska och sånt. så det var en ganska...

Av caroline andersson - 15 februari 2011 21:28

                    jag och en kommpis för ett år sedan... en dålig bild=( ...

Av caroline andersson - 15 februari 2011 20:59

heey heey!!   jag heter Caroline och är tolv år... det bästa jag vet är att rida ,va med kommpisar m.m. Jag går i femman på Bårslövsskola. Vi är trettio elever i samma klass ,har inga perallelklasser. Här kommer jag berätta om mig själv vad som h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards