Alla inlägg den 16 februari 2011

Av caroline andersson - 16 februari 2011 14:09

Heey heey!

 

Nu har jag precis kommigt hem från skolan.. Idag var det den tråkigaste skoldan på hela året. Först började det med att vi skulle läsa , sen samlades vi och gick igenom dan, efter rasten hade vi högläsning:@. mm såklart så skulle vi ha det värsta som finns efter det .matte och planering:( det är det tråkigaste som finns!! efter cirka en och en halv timme så gick vi och åt... Det stod att det skulle vara fisk och potatis, då trodde ju vi att det var vanlig fisk med kallsås. Men det var det inte=( då var det fisk med något som liknade kräksås ovanpå. Då blev jag besviken ,för jag var as hungrig. Efter lunchen hade vi medeltidmusik. Då fick vi lyssna på medeltida musik som lät som ett himmla krig!!

Den sissta timmen kollade jag nästan bara på klockan ,jag ville så gärna hem!! Och när vi entligen slutade gick jag till affären och köppte pringles chips. Som jag nu sitter och mummsar på=)XD (mumms) Nu ska jag berätta var jag fick pengarna: Igår i skolan flög min tand ut. Jag rusade ut på toa och var nära på att kräkas... det ville inte sluta blöda=/

men när det hade lugnat sig la jag tanden i lite papper och sedan ner i väskan. När jag kom hem la jag tanden i ett glas med vatten. Så sa jag till pappa att jag hade tappat en tand oc ville att han skulle lägga pengarna där. Då skulle han ju såklart hålla på! han sa - det får du säga till tandfen det är hon som ger dig pengarna! (Irriternade!) så när jag vaknade i morse låg där en tjuga!!XD den tog jag med till skolan och tänkte köpa pringles. Så gick det till.....

Men annars idag ska jag till hästen och sen bara slappa!=)

 

Vi ses!!

 

                         Bye!!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards